Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Η κατάντια του Θερμαϊκού


Εντάξει είμαστε ζώα ,είμαστε βρωμιάρηδες, δεν έχουμε παιδεία και δεν σεβόμαστε ούτε καν τα μέρη που απολαμβάνουμε εμείς οι ίδιοι κάθε μέρα, όπως την παραλία που κάθεται τόσος κόσμος και είναι πνιγμένη η θάλασσα της με σκουπίδια .Αγαπητέ δήμε Θεσσαλονίκης ΜΗΝ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ, δεν με νοιάζει αποδέχομαι όλα τα παραπάνω και θα ζω μέσα  στη βρωμιά, αλλά σε ικετεύω ας βουτήξει κάποιος να βγάλει την γαμημένη φριτέζα από μέσα. Δεν αντέχω να την βλέπω μέσα στο νερό να μου χαμογελάσει και να φωνάζει :ΕΙΣΤΕ ΖΩΑ ΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ, δεν σας αξίζει αυτός ο τόπος δεν σας αξίζει η θάλασσα και η τόση ομορφιά. Εύχομαι να τραβηχτεί μια μέρα το νερό και να μείνουν μόνο τα σκουπίδια .Μόνο αυτό μας αξίζει, μια μεγάλη χωματερή να χαζεύουμε τον τρόπο που αντανακλάνε οι φριτέζες το ηλιοβασίλεμα. Σε εσένα μιλάω που πετάς τις γόπες κάτω, εκεί που κάθεσαι και θα κάθεσαι κάθε μέρα. Που πετάς τα σκουπίδια σου κάτω γιατί έτσι μεγάλωσες ,ωχαδερφιστής , αδιάφορος και βρωμιάρης .Εσύ φίλε μου μπορεί να είσαι εκ γενετής μαλάκας και αδιάφορος αλλά χειρότερος είμαι εγώ που σε βλέπω και δεν μιλάω. Εσένα μπορεί να σε συγχωρέσω εμένα όχι. Αποδέχομαι επίσης αγαπητέ δήμε ότι χρειάζεσαι καινούργιο δημαρχείο, αποδέχομαι και τα 30 εκατομμύρια που έφαγες, ακόμα και το άγαλμα του Καραμανλή θα δαγκώσω τα χείλη και θα το φάω, αλλά για τον θεό βγάλε την φριτέζα ,αλλιώς θα βουτήξω εγώ και ας είναι το τελευταίο πράγμα που θα κάνω. Αν νομίζετε ότι οι σάπιοι φουσκωμένοι αρουραίοι στο μέγεθος μπάλας μπάσκετ  και τα πεθαμένα πουλιά που επιπλέουν είναι ελκυστικά για τους τουρίστες εκθέστε τα  στο νέο μουσείο << μπιχλας και θαλασσίων απορριμμάτων>> που θα κάνετε και στεγάστε το στον λευκό πύργο. Κάτι τελευταίο για κλείσιμο: ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου